poniedziałek, 5 sierpnia 2019

Red small flanger by GM

Vst, Vst free, Flanger vst, Flanger

Ten mały i niepozorny efekt co coś w rodzaju połączenia chorusa i flangera, ta wtyczka powstała przypadkiem podczas pracy w innym projekcie i jest częścią większego projektu, brzmienie mnie tak zainteresowało że postanowiłem zbudować taki mały osobny efekt.

Za korekcje tej wtyczki odpowiada tylko jedno pokrętło które odpowiada za głębię flangera. Budując ten efekt chciałem go jak najbardziej uprościć a zarazem zachować oryginalność i ciekawość brzmienia.

Wtyczka świetnie sprawdza się w czystych brzmieniach gitar ale można ją stosować na różne inne ślady, prosta obsługa i niskie zużycie procesora sprawia że można ją stosować również na słabszym sprzęcie.

Wtyczka jest dla systemów Windows 32 bit w formacie VST, aby z niej skorzystać na platformach 64 bitowych można użyć konwertera VST w tym linku jest więcej informacji - konwersja wtyczek VST

Próbki dźwiękowe:






Jeżeli ta wtyczka Ci się spodobała i doceniasz moją pracę w stworzenie jej to możesz mnie wesprzeć dowolną kwotą w systemie PayPal klikając w przycisk "Donate" za co dziękuję.



Pozdrawiam!

1 komentarz: